Виховна робота

                                     Правила для учнів
                                                   

Правила поведінки на уроках та під час перерви.  ЧИТАТИ ТУТ

                               Правила поведінки і техніки безпеки          
  ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІШОХОДІВ НА ПРОЇЗНІЙ ЧАСТИНІ ДОРОГИ
 ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ І ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ НА ОСІННІХ КАНІКУЛАХ
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ І ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ВЕСНЯНИХ КАНІКУЛ
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ І ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ І ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ 














Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
·       Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
·       Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
·       Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
·       Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об'єднань.
·       Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
·       Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
·       Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
·       Робота з батьками, індивідуальний вплив.





 Зміст роботи класного керівника
*   Вивчення учнів.
*   Об'єднання учнів у колектив.
*   Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
*   Робота з батьками та громадські­стю.
*   Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
*   Співпраця із шкільним психологом.
*   Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.  
*   Індивідуальна робота з учнями.        
*   Побудова системи виховної роботи в класі.
*   Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
·         з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
·         проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
·         проводити індивідуальну роботу з учнями;
·         контролювати зовнішній вигляд учнів;
·         контролювати харчування.
 Щотижня:
·         організовувати чергування по класу;
·         проводити класні години;
·         перевіряти щоденники;
·         проводити заходи у класі за планом роботи;
·         працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
·         контролювати виконання доручень;
·         організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
·         працювати з батьками;
·         працювати з вчителями, що викладають у класі;
·         проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
 Щомісяця:
·         проводити класні збори;
·         проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
·         відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
·         тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
·         контролювати стан підручників;
·         зустрічатися з батьківським активом;
·         відвідувати учнів удома.
 Один раз за семестр:
·         оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
·         заповнювати табелі успішності;
·         проводити батьківські збори;
·         брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
·         аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
·         складати план роботи на канікули.
 Один раз на рік:
·         аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
·         проводити відкритий виховний захід;
·         оформляти особові справи учнів;
·         оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
·         працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
·         писати характеристики (за необхідністю).

      


                                    Тести для школярів
                                                     
                               Що він знає про школу? 

Тепер визначте, що знає про школу ваш малюк. Адже вже першого вересня в нього виникне багато запитань і складних ситуацій. Для вас ці дитячі тривоги здаватимуться дрібницями, а для нього найважчими зав­даннями. Будьте завбачливі і допоможіть дитині заздалегідь. Отже, вихід із майбутного скрутного становища.
Запитайте малюка:
1. Як звертаються до вчительки?
2. Як привернути до себе увагу, якщо потрібно про щось запитати?
3. Що сказати, якщо потрібно вийти в туалет?
4. Що таке урок?
5. Як дізнаються, що пора починати урок?
6. Що таке перерва?
7. Для чого потрібна перерва?
8. Як називається стіл, за яким діти пишуть?
9. На чому пише вчитель, коли пояснює завдання?
10. Що таке оцінка?
11. Які оцінки гарні, а які погані?
12. Що таке шкільний щоденник?
13-У класі вчаться діти одного віку чи різного?
14. Що таке канікули?

Важливо, щоб дитина відповіла принципово правильно, можна і без уточнень.

Порівняйте її відповіді з правильними:
1. На ім'я і по батькові, на Ви.
2. Мовчки підняти руку, так, щоб її було видно.
3. Підняти руку і сказати: «Вибачите, можна вийти?»
4. Це той час, протягом якого діти вчаться чогось нового: слухають пояснення вчителя і відповіді учнів, роблять вправи і не виходять із класу.
5. Дзвенить дзвоник, коридори порожніють, діти біжать у класи.
6. Перерва — це проміжок часу між уроками.
7. Перерва потрібна для того, щоб діти могли вийти з класу, відпочи­ти, пограти, поснідати.
8. Парта.
9. Вчитель пише на дошці.
10. Оцінка — це цифра, якою оцінюють успіхи: правильно або неправильно, добре або погано учень виконав завдання.
11. Щоденник — це такий зошит, куди вписується розклад уроків, діти записують домашнє завдання, а учитель виставляє оцінки.
12. В одному класі вчаться звичайно діти одного віку, одного року народження.
13. Канікули — це перерва в навчанні на кілька днів, а також на все літо; після літніх канікул діти йдуть у наступний клас.

Якщо дитина відповіла правильно:

— на 13—14 запитань — у шкільних правилах для неї не буде неспо­діванок;
— на 7—10 запитань — непогано, але можна поговорити або почи­тати про школу;
— на 4—6 запитань — необхідно докладніше поговорити про шкільні правила і повернутися до гри;
— на 1—3 запитання — а чи ходили ви самі в школу? Пограйте в ту саму гру, придумавши нові запитання, і попросіть бути вчителем кого-небудь із знайомих.


Методика "Четвертий зайвий"

Вербальний тест
Для дітей віком від 5 до 10 років.
Застосовується для визначення здатності до абстрагування, визначення спільних рис.


Методика проведення.
В кожному завданні пропонується чотири слова, три з яких об’єднані смисловим зв’язком, а четверте – зайве.

1.    Стіл, ліжко, підлога, шафа.
2.    Молоко, вершки, сало сметана.
3.    Черевики, чоботи, шнурки, валянки.
4.    Молоток, кліщі, пилка, цвях.
5.    Солодкий, гарячий, гіркий, кислий.
6.    Береза, сосна, дерево, дуб.
7.    Літак, віз, людина, корабель.
8.    Василь, Федір, Семен, Петренко.
9.    Сантиметр, метр, кілограм, кілометр.
10.    Токар, вчитель, лікар, книга.
11.    Глибокий, високий, світлий, низький.
12.    Годинник, барометр, термометр, аероплан.

Оцінювання.
Стандартні правильні відповіді:  підлога, сало, шнурки, цвях, гарячий, дерево, людина, Петренко, кілограм, книга, світлий, аероплан.

Інтерпретація.
11 – 12 – підвищений рівень здатності до абстрагування у невербальній формі.
8 – 10 – звичайний рівень розвитку.
5 – 7 – дещо знижений рівень розвитку.
0 – 4 – знижений рівень розвитку.


Казка малят










Немає коментарів:

Дописати коментар